vrijdag 19 januari 2024

Nieuwe kleuters-Liedjes en versjes


Liedje: Goedemorgen.

Goedemorgen allemaal! Goedemorgen allemaal!
Dag zon, dag zon, dag Jules, dag Jules, dag kind, dag kind.
Hoor hoe vrolijk de dag begint.
Tralalalalaa. Tralalalalaa.
Hoor hoe vrolijk de dag begint.


Liedje: Een beetje bang.

Mijn beer is een beetje bang,
de nieuwe school duurt zo lang.
Maar ik ben zo blie bloe blij,
want ik krijg veel vriendjes bij.


Versje: Weerkalender.

We kijken door de ruiten.
Welk weer is het nu buiten?
Schijnt de zon of zijn er wolken?
Valt er regen of valt er sneeuw?
We kijken door de ruiten.
Welk weer is het nu buiten?


Versje: Mijn kleuterklas.

Met mijn tas en met mijn jas,
ga ik naar mijn kleuterklas.
Ik maak veel vriendjes,
 groot en klein,
Jules zal er één van zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten